چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Wed 15 May 2024
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری فراساحل با ما تماس بگیرید
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت فراساحل با ما تماس بگیرید
    باشگاه خبری فراساحل؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت فراساحل ایران و جهان
Breaking News
سرخط اخبار دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۴:۵۹:۰۱

امسال ایران میزبان کنفرانس بین‌المللی پیانک است

باشگاه خبری فراساحل: دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی در تهران آغاز به کار کرد. رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی با اشاره به برگزاری کنفرانس بین المللی این انجمن در سال ۲۰۲۰ میلادی در ایران گفت: انجمن ما همکاری‌های قوی با ایران در حوزه‌های تخصصی خواهد داشت. به گزارش باشگاه خبری فراساحل و به نقل از مارین تایمز، رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی (پیانک) در دوازدهمین همایش بین‌المللی سواحل، بنادر و سازه‌های دریایی اظهار داشت: در این همایش مباحث مختلفی در حوزه تخصصی دریا و بندر و سازه‌های دریایی مطرح می‌شود که در پنج کارگروه خواهد بود.

وی ادامه داد: در حوزه فعالیت‌های کنار دریا، هیدوردینامیک، مدیریت بندر و سواحل، مهندسی و ساختارهای کنار دریا و مهندسی لوله‌های نفت، گاز در دریا و LNG و ترمینال‌های کنار دریا مباحثی مطرح می‌شود. جفری افزود: موضوع پل‌ها و ساختارهای دریایی، ایمنی و محیط زیست دریا در این باره باید مورد توجه باشد؛ انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی (پیانک) اعلام می‌کند که با 11 انجمن بین‌المللی ارتباط تخصصی داریم و مشغول همکاری‌ مشترک هستیم؛ همچنین برای شبکه‌سازی‌های حرفه‌ای در حوزه دریا، بندر و زیرساخت‌های دریایی ارتباطات قوی داریم.

وی بیان کرد: سازمان ما (پیانک) در حوزه دریا و سازه‌های دریایی بسیار فعال است و در حال نوآوری هستیم که امیدواریم همکاری‌ها ادامه یابد و در موضوعات مختلف با ایران ارتباط داشته باشیم، زیرا ایران قدرت بزرگی است و تمدن‌های قدیمی بین ایران و ژاپن مشترک است. رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی ادامه داد: می‌توانیم در بخش ساختارهای دریایی با یکدیگر همکاری کنیم و مطمئنیم ایران در آینده نقش کلیدی در این زمینه خواهد داشت.

رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی ادامه داد: این انجمن تلاش می‌کند، تا دانشگاهی تخصصی در حوزه‌هایی مربوط با مراجع مناسب را ایجاد کند، در حوزه‌های دریا و سواحل و در این دانشگاه فعالیت‌های علمی و مهندسی قوی‌ انجام خواهد شد. وی بیان کرد: کمیسیون اجرایی انجمن، رفرنس‌ها را برای این دانشگاه بررسی و پیشنهاد کرده است و به شبکه بین‌المللی دانشگاه‌ها، این دانشگاه متصل می‌شود. رئیس انجمن بین‌المللی زیرساخت‌های دریایی یادآور شد:‌ ایران در سال 2020 میزبان کنفرانس بین‌المللی پیانک خواهد بود.

بنابراین گزارش، در حاشیه این همایش از کتاب «تاریخ بنادر ایران» و «شبکه ملی پایش مشخصه‌های دریایی کشور» توسط وزیر راه و شهرسازی و معاون علمی و فناوری رئیس‌جمهور رونمایی شد.



  کد خبر : 2669
  ارتباط با سردبیر : info@opc.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «OPC» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «OPC» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :